tirsdag den 12. oktober 2010

Hjemmelavet Sushi

Min veninde Lone har lært mig at lave sushi. 
Vi havde en superhyggelig eftermiddag.
Senere mødtes vi til aftensmad med vores mænd.
Med sushi kan kreativiteten få frit spil. 
Det var meget lettere end jeg troede. 

Udover tørret tang i plader og kogte grødris
brugte vi rå tun og laks
marineret tang (skøn grøn farve) 
rød stenbidderrogn
emineret krebs
røget laks
rejer
aspages
agurk
avocado
gulerod
ristede sesamfrø
og
Nigellafrø
Desværre havde jeg ikke kameraet med mig
 da vi kreerede 
disse små kunstværker,
men heldigvis varer det ikke længe før jeg igen skal 
lave sushi. 
Så skal der fotograferes.
Jeg synes at det er 
en fantastisk dejlig ret. 


3 kommentarer:

  1. Aergeligt at man ikke kan smage gennem skaermen. Det ser godt ud.

    SvarSlet
  2. Sikke noget møg - nu havde jeg lige skrevet, men det blev væk.

    Men kort og godt: Fedt at du er tilbage. Jeg har tit tænkt på dit forsvindingsnummer.

    Flotte sushi´er.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...